Video marketing – jak go wykorzystać w swojej firmie?
Lip28
Vlog zamiast bloga, live stream z eventu czy nowy tutorial na kanale firmowym na YouTube. To w ostatnim czasie bardzo zyskujące na sile elementy komunikacji wizualnej firm. Czemu zawdzięczamy ich rosnącą popularność i jak odnaleźć się w video marketingu z tym czym się zajmujemy? Nie chodzi tutaj o nagrywanie idealnie
Każdy klient to wędrowiec, czyli o mapie podróży klienta
Lip14
Szukając idealnego produktu przechodzimy przez pewien proces. Naszą podróż zaczynamy już w momencie narodzin idei zakupu pewnej rzeczy lub usługi. Później przechodzimy do kolejnego etapu, czyli poszukiwań, aby móc wybrać ten najlepszy. W końcu po upewnieniu się o jego dostępności, dokonujemy zakupu. Co ten opis przypomina? Tytułowego wędrowca, który przemierza
Kampanie reklamowe na Allegro – Allegro Ads
Lip10
Allegro to największa platforma marketplace (sklep internetowy zrzeszający wielu sprzedawców w jednym miejscu – wirtualny plac targowy) w Polsce oraz jedna z 10 największych na świecie. Przebicie się ze swoimi ofertami stanowi więc całkiem spore wyzwanie, jednak Allegro pomaga wypromować produkty dzięki narzędziu Allegro Ads. Kampanie reklamowe na Allegro możemy
Marketingowe różnice pokoleniowe – jak trafić do różnych generacji
Lip08
Co to pokolenie Y, czy pokolenie Z? Jakie media wybierają młodzi ludzie, a jakie starsi? Jak zrozumieć najmłodsze pokolenie wchodzące na rynek pracy i dostosować do tej grupy docelowej marketing swojej firmy? Różnicę pokoleń można obserwować, skupiając się na różnych płaszczyznach np. sposobie wychowania, wcześniejszych i obecnych warunkach gospodarczych ale
Czym jest masthead, ile kosztuje i co łączy go z serwisem YouTube?
Cze30
Jak podaje Cambridge Dictionary “masthead” to duży nagłówek artykułu znajdujący się na górze strony w gazecie czy też nazwa firmy lub organizacji wyświetlana na jej oficjalnej stronie internetowej. Słowo to zostało również wykorzystane jako nazwa formatu reklamowego na YouTube. Marketing na YouTube Jeśli chcemy dotrzeć do całej rzeszy odbiorców i
Mentoring i biznes – kiedy firma potrzebuje wsparcia mentora?
Cze22
W momencie rozwoju biznesu, zbyt dużej ilości zadań i obowiązków, problemów wynikających z konfliktów między pracownikami, jedno czy nawet kilkuosobowy sztab menadżerów nie jest w stanie poprowadzić całej pracy i kontroli nad firmą. W momencie kryzysu warto zaufać mentorom. Mentor to osoba, która ma doświadczenie w biznesie, rozumie wizje i