(+48) 608 092 448
info@mediacare.pl

e-Opieka medialna dla firm i nie tylko

Jak możemy Ci pomóc? :)

Czym jest Masthead?

Czym jest masthead, ile kosztuje i co łączy go z serwisem YouTube?

Cze30
Jak podaje Cambridge Dictionary “masthead” to duży nagłówek artykułu znajdujący się na górze strony w gazecie czy też nazwa firmy lub organizacji wyświetlana na jej oficjalnej stronie internetowej. Słowo to zostało również wykorzystane jako nazwa formatu reklamowego na YouTube. Marketing na YouTube Jeśli chcemy dotrzeć do całej rzeszy odbiorców i

mentoring i biznes

Mentoring i biznes – kiedy firma potrzebuje wsparcia mentora?

Cze22
W momencie rozwoju biznesu, zbyt dużej ilości zadań i obowiązków, problemów wynikających z konfliktów między pracownikami, jedno czy nawet kilkuosobowy sztab menadżerów nie jest w stanie poprowadzić całej pracy i kontroli nad firmą. W momencie kryzysu warto zaufać mentorom. Mentor to osoba, która ma doświadczenie w biznesie, rozumie wizje i

Team czy grupa? Jak stworzyć efektywny zespół w pracy

Cze14
Zastanawialiście się kiedyś czym tak naprawdę różni się team a grupa w pracy? Można by powiedzieć, że jest to praktycznie to samo – pewien zbiór ludzi, którzy pracują w tym samym miejscu, mają swoje zadania i są podporządkowani menadżerowi. Jednakże ostatnio stało się dość popularne stwierdzenie, że team jest lepszy

lojalność klientów

Sposoby na budowanie lojalności wśród klientów w kanałach digital

Cze06
W dobie Internetu i nowych technologii, interakcje pomiędzy klientem a sprzedającym zmieniła się diametralnie. Oprócz spotkań twarzą w twarz, klienci mają możliwość skontaktowania się z firmą poprzez różne kanały platform social media. Nowe sposoby komunikowania się wpłynęły również na lojalność klientów wobec danej marki. Faktem jest, że podtrzymanie dobra klienta

lokowanie produktu

Product placement (lokowanie produktu) jako forma reklamy

Maj31
W filmie ,,Powrót do przyszłości’’ można zobaczyć buty marki Nike, które nosił Michael J. Fox. W produkcji ,,Top Gun’’, Tom Cruise w praktycznie każdej scenie zakłada słynne przeciwsłoneczne Ray-Bany, a w filmie ,,Matrix’’ telefon marki Nokia przeplata się w scenach z Keanu Reevesem. Na polskim ,,podwórku’’ można zauważyć reklamę Coca-Coli

branding - budowanie marki

Branding – czyli o tym, jak zbudować silną markę naszej firmy

Maj28
Wyobraź sobie, że masz już firmę, produkt/usługę, pracujesz na wysokich obrotach i masz motywację do działania. Teraz potrzebujesz klientów, którzy będą wracać po Twój towar z uśmiechem. Jednak klientów brak, sprzedaż jest słaba i w zasadzie nie czujesz, że Twój biznes ,,żyje’’. Dryfujesz gdzieś między innymi i wyczekujesz na moment,